Política

sant cebrià

L'Entesa afirma que no combrega amb el parc temàtic

L'Entesa-ICV de Sant Cebrià de Vallalta s'ha afa­nyat a des­men­tir la infor­mació de la CUP que l'acu­sava de donar suport al pro­jecte de parc temàtic de l'esport i la natura a la finca de Can Mates, que al seu enten­dre “és un atemp­tat con­tra el ter­ri­tori”. El cap de llista de l'Entesa-ICV, Jordi Parés, asse­gura que l'opo­sició de la seva for­mació a la ini­ci­a­tiva tal com ha estat pro­po­sada pels pro­mo­tors “és clara, perquè la con­si­de­rem no sos­te­ni­ble amb el medi ambi­ent i per l'impacte pro­vo­cat en la zona”. Parés acla­reix, però, que l'Entesa està dis­po­sada a seure amb els pro­mo­tors amb l'objec­tiu de pre­ser­var l'entorn de Sant Cebrià i per bus­car sor­ti­des sos­te­ni­bles a l'extensa finca de Can Mates, que puguin gene­rar ocu­pació i res­pos­tes a la crisi”. Pel cap de llista, la seva és una postura rea­lista, ja que demos­tra la ferma volun­tat de la for­mació de no tan­car-se en banda a pro­pos­tes que poden millo­rar l'eco­no­mia local, alhora que també evi­den­cia que es man­te­nen fidels als seus prin­ci­pis d'evi­tar que es mal­meti el ter­ri­tori.

Jordi Parés creu molt des­a­for­tu­na­des les crítiques de la CUP sobre la seva supo­sada renúncia “a la ban­dera de l'eco­lo­gisme”. “Con­si­de­rem opor­tu­nista que la CUP, vul­gui aban­de­rar la lluita que pre­ci­sa­ment l'Entesa d'Esquer­res-ICV, jun­ta­ment amb bona part del poble, van impul­sar i acon­se­guir, la para­lit­zació del pri­mer pro­jecte per a Can Mates”, asse­nyala el can­di­dat, que afe­geix “i més opor­tu­nista és que davant de les elec­ci­ons muni­ci­pals inten­tin enga­nyar wl poble acu­sant-nos d'haver aban­do­nat l'eco­lo­gisme. Com ells matei­xos diuen, “que no ens enre­din”. Final­ment, Parés asse­nyala que l'Entesa ja va fer pública la seva postura sobre el parc temàtic en el seu but­lletí publi­cat el febrer pas­sat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.