Vora dues dotzenes d'administratius entren a l'ajuntament

En dos anys del govern popular s'han convocat més de 100 places, una de les xifres més altes de la comarca

El saló de ple­na­ris de l'Ajun­ta­ment de Tor­rent, ha aco­llit aquest matí del pri­mer dilluns d'agost, la presa de pos­sessió de 19 auxi­li­ars admi­nis­tra­tius, qua­tre de les quals eren de pro­moció interna, i 15 llocs de tre­ball con­vo­cats sota el sis­tema de torn lliure.

Dar­re­ra­ment, i en tan sols dos anys que porta la muni­ci­pa­li­tat tor­ren­tina ges­ti­o­nada pel Par­tit Popu­lar, han estat con­vo­ca­des 118 pla­ces ben diver­ses, la qual cosa situa la muni­ci­pa­li­tat del poble més gran de la comarca de l'Horta, al cap­da­vant com a cre­a­dor de llocs de tre­ball públic.

En aquest sen­tit però, tant els soci­a­lis­tes com el regi­dor del Bloc, han cri­ti­cat aquesta febre ocu­pa­dora d'un ajun­ta­ment que ja dis­posa d'un bon nom­bre de fun­ci­o­na­ris en la seua nòmina i que, aques­tes noves pla­ces con­vo­ca­des, fa tot l'efecte d'haver estat cre­a­des per a donar cabuda a per­so­nes pròximes a la sen­si­bi­li­tat del par­tit en el govern.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.