Política

El PPC veu “reprovable” que Mas “tingués coneixement” del compte a Liechtenstein del seu pare

Els populars titllen de “insatisfactòria” la compareixença del president de la Generalitat a la comissió sobre frau fiscal

Repliquen al Govern que Catalunya és la segona comunitat que més incompleix el dret europeu a l'estat

El portaveu parlamentari del PPC, Santi Rodríguez, veu “reprovable” que el president de la Generalitat, Artur Mas, “tingués coneixement i fins i tot fos beneficiari” d'un compte sense regularitzar –el del seu pare– a Liechtenstein. “Crec que qualsevol membre del Govern en aquestes circumstàncies mereixeria la reprovació i més sent conseller d'Economia”. Rodríguez, que ha insistit en la dimissió del president després d'una compareixença a la comissió d'investigació sobre el frau fiscal “insatisfactòria”, ha replicat al Govern per voler denunciar a la CE els incompliment del govern espanyol en normativa europea. “Quina barra”, ha dit en afirmar que és Catalunya el segon territori a l'estat que més ho fa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]