Política

Política

Ballarín pot tancar Junts pel Sí a Lleida

El sacerdot i escriptor Josep Maria Ballarín podria tancar la llista unitària del Junts pel Sí a Lleida. La proposta va sorgir divendres al vespre durant la primera reunió de treball i coordinació de la candidatura a Ponent.

Mossèn Ballarín, de 95 anys, té poca vinculació amb Lleida tot i que resideix a Gósol, municipi del Berguedà assignat a la demarcació de Lleida, i va estudiar al seminari de Solsona. El capellà sempre s'ha manifestat a favor de tesis sobiranistes.

La reunió de la candidatura Junts pel Sí a Lleida va servir per establir els primers passos de la precampanya electoral. Les dirigents de CDC, Violant Cervera, i d'ERC, Montserrat Fornells, dirigiran una comissió de coordinació entre partits i entitats. La trobada va estar presidida pels dirigents nacionals Lluís Corominas, de Convergència, i Lluís Salvadó, d'Esquerra, i per representants d'Òmnium, ANC i Súmate.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Míriam Nogueras serà la candidata de Junts al Congrés

barcelona

El fins ara alcalde d’Alcarràs renunciarà a l’acta de regidor

barcelona

El govern espanyol torna a tancar la porta al traspàs de la xarxa ferroviària

barcelona

Acord de govern tripartit a Roses del PSC, Junts i Gent del Poble

Roses
CONFLICTE BÈL·LIC A L’EST D’EUROPA

Rússia es debat entre defensar la frontera i avançar al Donbàs

Barcelona
PAÏSOS BAIXOS

Els Països Baixos plantegen descomptes per als joves en el lloguer si ajuden els més grans

Barcelona
Rússia

Una nena morta en un bombardeig rus a Dnipro

Barcelona

Els comuns presenten un recurs per reclamar 150 vots d’una mesa a Ciutat Vella

BARCELONA
xina

Hong Kong intenta recordar Tiananmen entre detencions i silenci

Hong Kong