Política

El PSC creu que Junts “ha fet passar ERC per l’adreçador” i alerta de “l’orientació més dretana” del futur govern

Granados afirma que l’acord “no donarà un executiu estable” i valora que els republicans en surten “afeblits”

La vice­pri­mera secretària del PSC, Eva Gra­na­dos, ha aler­tat de “l’ori­en­tació més dre­tana” del futur exe­cu­tiu entre Junts i ERC després de l’acord al qual han arri­bat les dues for­ma­ci­ons i el repar­ti­ment de les car­te­res. Con­se­lle­ries com Salut o Drets Soci­als que­da­ran en mans dels de Car­les Puig­de­mont. “Junts fa pas­sar per l’adreçador els repu­bli­cans en el repar­ti­ment de con­se­lle­ries”, ha valo­rat, en roda de premsa.

La diri­gent soci­a­lista creu que ERC i el seu can­di­dat, Pere Ara­gonès, en sur­ten “afe­blits”, ha valo­rat que l’entesa no donarà “un govern esta­ble” i l’ha tit­llat “d’acord per la super­vivència dels 500 càrrecs”.

Gra­na­dos ha dit que els soci­a­lis­tes faran una opo­sició “con­tun­dent” però “no bronca” i que allar­ga­ran la mà en acords per “sor­tir de la pandèmia”.

La diri­gent soci­a­lista també ha lamen­tat que la coa­lició d’ERC i Junts és “una fórmula cone­guda i fra­cas­sada” i pre­veu que “difi­cul­tarà el retro­ba­ment” per la postura “divi­siva i de con­fron­tació”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia