Política

cANVI cLIMÀTIC

L’ONU alerta que “la crisi climàtica ja és aquí”

El secretari general de l’organització, António Guterres, avisa que el planeta “trontolla sobre la corda fluixa”

El Programa de les Nacions Unides per al Medi Ambient adverteix que mantenir les actuals polítiques comportarà un “augment catastròfic de la temperatura de fins a 3,1 ºC

Les Naci­ons Uni­des han fet una crida a fer “reta­lla­des dràsti­ques” de les emis­si­ons de gasos d’efecte hiver­na­cles per evi­tar que les tem­pe­ra­tu­res pugin fins a 3,1 ºC, més del doble de límit dels 1,5 ºC fixat als Acords de París de 2015.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.