ERC obre la porta

Esquerra trenca l'estètica tradicional i, per a les eleccions del 7 de juny, opta per un anunci rodat a l'exterior, que es donarà a conèixer dijous

Nova etapa, nous anun­cis. És més o menys la filo­so­fia que ERC ha apli­cat a l'espot tele­vi­siu per a les elec­ci­ons euro­pees, que ahir es va aca­bar de gra­var als entorns del Fòrum. El can­di­dat, Oriol Jun­que­ras, i el pre­si­dent d'Esquerra, Joan Puig­cercós, hi inter­ve­nen. Després de cam­pa­nyes d'inte­ri­ors, amb els colors cor­po­ra­tius groc i negre pre­do­mi­nant, ERC obre la porta i surt a l'exte­rior, tant en el car­tell com en l'anunci. En un moment de pers­pec­ti­ves negres, aposta per la llum i l'estètica més rela­xada d'alguns espots d'automòbils, per mirar d'insu­flar opti­misme, en una tri­ple direcció: cap a dins del par­tit, al país i davant de la crisi. El mis­satge, en la línia del lema, Pròxima estació, Europa, girarà entorn de la neces­si­tat de poder deci­dir. Sor­tir a fora té incon­ve­ni­ents. La pluja i el cel tapat d'aquesta set­mana han retar­dat la gra­vació, com ja va fer amb la foto del car­tell, ja pre­sen­tat. La incògnita de l'anunci es man­tindrà fins dijous, quan els repu­bli­cans subs­ti­tui­ran la tra­di­ci­o­nal engan­xada de car­tells per l'emissió de l'espot.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.