Successos

La segona nit de dispositiu especial a Figueres acaba amb 26 denúncies i un detingut

La segona nit amb dis­po­si­tiu espe­cial a la Ram­bla de Figue­res s’ha sal­dat amb 26 denúncies, deu de les quals per con­sum d’alco­hol a la via pública; un detin­gut i dos vehi­cles al dipòsit, segons informa l’ACN.

A l’ope­ra­tiu - que es va fer aquest dijous des de les set de la tarda a la una de la mati­nada - es van inter­po­sar tres denúncies per jugar a pilota, qua­tre de trànsit i dues més per pati­nets elèctrics. D’altra banda, la poli­cia va iden­ti­fi­car qua­tre per­so­nes per la llei d’estran­ge­ria i es van por­tar dos vehi­cles al dipòsit.

El dis­po­si­tiu va comp­tar amb la par­ti­ci­pació d’efec­tius de la Guàrdia Urbana, Mos­sos d’Esqua­dra i Poli­cia Naci­o­nal. A més, durant la inter­venció, es van denun­ciar tres per­so­nes per tinença de substàncies estu­pe­fa­ents, una per dur una arma pro­hi­bida; una altra per embru­tar la via pública i una última per infrin­gir l’orde­nança de tinença d’ani­mals.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.