Punt divers

Tresserras confia que el relleu al ministeri de Cultura no afectarà el futur del museu Thyssen de Sant Feliu

COMARQUES GIRONINES

El con­se­ller de Cul­tura i Mit­jans de Comu­ni­cació, Joan Manuel Tres­ser­ras, s'ha mos­trat con­vençut que el relleu al cap­da­vant del minis­teri de Cul­tura no afec­tarà el futur del museu Thys­sen que la baro­nessa Car­men Cer­vera vol fer a Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà). Tres­ser­ras ha expli­cat que amb l'ante­rior minis­tre, César Anto­nio Molina, ja hi havia 'acords ver­bals pen­dents de ser posats en marxa' i que creu que no hi ha d'haver 'modi­fi­ca­ci­ons subs­tan­ci­als' un cop en par­lin amb la nova minis­tra de Cul­tura, Ánge­les González Sinde. 'A banda de les con­ver­ses, hi ha un molt bon pro­jecte fet per aquest model', ha defen­sat el con­se­ller.

Després de la dar­rera com­pa­rei­xença con­junta del minis­teri, la Gene­ra­li­tat i la pròpia baro­nessa, es va expli­car que el museu es faria a l'antiga fàbrica surera de Can Serra i que les obres començarien a mit­jan del 2010. El museu estarà dedi­cat a la pin­tura cata­lana i es dirà Cen­tre d'Art de Pin­tura Cata­lana Thys­sen-Bor­ne­mizsa. El pro­jecte s'ha pres­su­pos­tat en 15 MEUR però les dife­rents ins­ti­tu­ci­ons impli­ca­des encara no han comu­ni­cat quina part en posarà cadas­cuna


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.