Punt divers
Caixa Tarragona posa en marxa un Pla d'actuació contra la Grip A
Caixa Tarragona ha posat en marxa un Pla d'actuació contra la Grip A, com a mesura preventiva davant la possible arribada d'aquest nou virus. Segons informa l'entitat bancària, el Pla d'actuació pretén establir les actuacions necessàries per garantir les condicions sanitàries dels treballadors de Caixa Tarragona, així com la prestació del servei necessari per als clients de l'entitat. El Pla, que ha estat aprovat per la representació sindical de l'entitat, estableix protocols d'actuació en l'àmbit sanitari, organitzatiu, informatiu i d'infraestructures.
En aquest sentit, s'ha posat a disposició de tots els empleats un sistema de consultes telefòniques i de correu electrònic, per tal de donar resposta a tots els dubtes que es puguin plantejar. Complementàriament també es farà arribar periòdicament informació a tots els empleats mitjançant els sistemes de comunicació interns habituals.Per tal de garantir un bon servei als clients es faran seguiments exhaustius a diari de la incidència de la possible pandèmia sobre els empleats de les 302 oficines que té l'entitat. S'establiran unes dotacions mínimes de personal per a cada centre de treball. Així mateix, es tindran habilitats ordinadors portàtils i connexions externes per poder treballar a distància per si la situació requereix en algun moment la connexió d'alguns empleats als sistemes de Caixa Tarragona de forma externa.Es requerirà a les empreses responsables dels manteniments dels sistemes de ventilació de tots els centres de Caixa Tarragona que garanteixin uns nivells de qualitat que impedeixin la propagació de la pandèmia per aquesta via. Així mateix, es portarà a terme un protocol d'actuació específic per part de l'empresa encarregada de la neteja amb la finalitat que tots els elements d'utilització comuna rebin una neteja acurada i periòdica que garanteixi els consells de neteja donats pels estaments públics.
En aquest sentit, s'ha posat a disposició de tots els empleats un sistema de consultes telefòniques i de correu electrònic, per tal de donar resposta a tots els dubtes que es puguin plantejar. Complementàriament també es farà arribar periòdicament informació a tots els empleats mitjançant els sistemes de comunicació interns habituals.Per tal de garantir un bon servei als clients es faran seguiments exhaustius a diari de la incidència de la possible pandèmia sobre els empleats de les 302 oficines que té l'entitat. S'establiran unes dotacions mínimes de personal per a cada centre de treball. Així mateix, es tindran habilitats ordinadors portàtils i connexions externes per poder treballar a distància per si la situació requereix en algun moment la connexió d'alguns empleats als sistemes de Caixa Tarragona de forma externa.Es requerirà a les empreses responsables dels manteniments dels sistemes de ventilació de tots els centres de Caixa Tarragona que garanteixin uns nivells de qualitat que impedeixin la propagació de la pandèmia per aquesta via. Així mateix, es portarà a terme un protocol d'actuació específic per part de l'empresa encarregada de la neteja amb la finalitat que tots els elements d'utilització comuna rebin una neteja acurada i periòdica que garanteixi els consells de neteja donats pels estaments públics.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.