Successos

successos

Cremats quatre cotxes i dues motos a Vidreres

Gran fumarola per un foc que va cremar bales de palla en un camp a Quart

Un foc diu­menge a la nit al garatge d'un habi­tatge del car­rer doc­tor Gil-Ver­net de Vidre­res va cre­mar qua­tre cot­xes, dues motos, diver­ses bici­cle­tes i estris de tota mena que els pro­pi­e­ta­ris i guar­da­ven. El foc va començar pels volts de les deu de la nit i els Bom­bers hi van enviar sis dota­ci­ons, tot i que al final, només tres van haver de tre­ba­llar-hi. El pro­pi­e­tari de l'habi­tatge va resul­tar afec­tat pel fum i en un pri­mer moment es va plan­te­jar dur-lo a l'hos­pi­tal, però final­ment una dotació del SEM el va aten­dre al mateix lloc dels fets i l'home es va recu­pe­rar.

Foc al camp

Els bom­bers també es van haver de mobi­lit­zar ahir a la tarda per anar a cre­mar un foc que es va decla­rar en una pila de bales de men­jar pel bes­tiar en un camp dins del terme muni­ci­pal de Quart, a la zona de la Cre­ueta. Els bom­bers van poder apa­gar el foc, en una finca per sota d'un dels ponts de la car­re­tera N-II, en poca estona, però, la fuma­rola que es va aixe­car va ser visi­ble durant hores i en alguns punts fins i tots enter­bo­lia la visi­bi­li­tat dels con­duc­tors que cir­cu­la­ven per la car­re­tera.

Ahir també es va cre­mar una nau indus­trial a Cas­telló de Far­fa­nya a la comarca de la Noguers.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.