Infraestructures i serveis

Desmantellen la línia elèctrica que va de Juià a Santa Llogaia

És la que a Red Eléctrica li quedava per eliminar després de la posada en servei de la MAT

La companyia Red Eléctrica ha començat a desmantellar l’última de les línies gironines que encara quedaven dempeus després que el seu traçat es compactés amb el de la MAT, informa l’ACN. És tracta d’una línia ja fora de servei (transportava 132 kV), la que va de Juià a Santa Llogaia d’Àlguema, d’uns 20 km. i sostinguda per 64 torres. Els treballs, que han de durar un any, no afectaran el subministrament de la zona, han explicat a Red Eléctrica. En una primera fase, es retiren els cables i seguidament, van desmuntant les torres amb l’ajuda d’una grua. Finalment, arrancaran els suports de formigó i anivellaran el terreny.

Aquest infraestructura tan visible passa pels termes municipals de Juià, Cervià de Ter, Viladasens; Saus, Camallera, Llampaies, Bàscara, Vilaür, Garrigàs i Santa Llogaia d’Àlguema.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Un jove apunyalat i tres detinguts en un baralla a l’estació de Sabadell Sud

SABADELL

Activada l’alerta Inuncat per pluja intensa aquesta tarda

barcelona

Deu entitats reclamen mesures contra el canvi climàtic “basades en la ciència”

barcelona

L’Escala avala la gestió a la platja del Rec del Molí

l’escala

Reclamen connectar Girona, la Costa Brava, Banyoles i Olot amb tren-tram

girona

Tallada l’AP-7 a la Roca del Vallès per un accident

barcelona

El papa es recupera de l’operació i assegura que té ganes de tornar a l’activitat

barcelona

L’IRBLleida investiga una proteïna clau en una malaltia minoritària

lleida

Platja a demanda

PREMIÀ DE MAR