Infraestructures i serveis

infrastructures

Renfe investiga si la incidència a l’Hospitalet ha estat causada per una acció sindical

La companyia posarà les dades en mans dels equips jurídics per prendre “les mesures necessàries”

Renfe investiga si la incidència que hi ha hagut aquest dimarts a la tarda a l’Hospitalet de Llobregat i que ha afectat les línies R1, R3 i R4 de Rodalies de Renfe ha estat causada per una “acció sindical” en plena jornada de vaga convocada per sindicats minoritaris, segons ha explicat el director del servei, Antonio Carmona, en declaracions a TV3.

“Malgrat que el seguiment de la vaga ha estat només del 10%” ha indicat Carmona, “estem analitzant” una possible supressió de trens a l’Hospitalet, “tot afectant la circulació de trens” de les línies esmentades. “Estem analitzant les dades, que es posaran en mans dels nostres equips d’assessoria jurídica, per avaluar-les i prendre les mesures que siguin necessàries”, ha afegit Carmona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]