Societat

Més d’una trentena d’actes a la festa de Platja d’Aro

Manuel Fuentes, La Loca Histeria, Havàname i els Montgrins porten els principals concerts de la programació, que a banda de la música també té les activitats familiars com a grans protagonistes

Com sem­pre a mit­jan agost Platja d’Aro s’omple encara més d’ambi­ent amb l’arri­bada de la festa major, que a par­tir d’avui i fins dimarts pro­posa trenta-dos actes amb la música, l’esport i les acti­vi­tats fami­li­ars com a grans pro­ta­go­nis­tes. La gratuïtat i l’aire lliure com a esce­nari de gai­rebé totes les pro­pos­tes con­ti­nuen sent els trets carac­terístics de la pro­gra­mació, que té la imatge gràfica de la cele­bració com a prin­ci­pal nove­tat. Titu­lada Medusa, és obra de Camèlia Sal­va­dor, gua­nya­dora del cinquè con­curs de car­tells con­vo­cat entre els alum­nes de l’Escola Supe­rior d’Art i Dis­seny d’Olot.

Manuel Fuen­tes, amb el seu par­ti­cu­lar tri­but a Bruce Springs­teen, les ver­si­ons de La Loca His­te­ria, el reci­tal amb Havàname, on tres can­tants cuba­nes i un gui­tar­rista fusi­o­nen hava­ne­res de Cata­lu­nya i Cuba amb la música tra­di­ci­o­nal de l’illa, o el con­cert i ball amb l’Orques­tra Mont­grins són els caps de car­tell de la pro­gra­mació musi­cal, que també inclou espec­ta­cles fami­li­ars. D’aquests des­taca l’ani­mació de Pep López i el seu espec­ta­cle Folkids o les cançons ani­ma­des de Jordi Toni­etti & The Bus Band. També s’han pro­gra­mat acti­vi­tats de caràcter fami­liar com una demos­tració i taller de torn i altres tallers interac­tius, obser­vació astronòmica o un espec­ta­cle de tite­lles. Les acti­vi­tats espor­ti­ves es con­cen­tren dis­sabte amb un tor­neig de petanca als jar­dins del cen­tre cívic Vicenç Bou i un tor­neig de bàsquet 3×3 al Palau d’Esports i Con­gres­sos. D’altres acti­vi­tats de caire popu­lar són les visi­tes guia­des al camí de ronda de Platja d’Aro i vil·la romana de Pla de Palol, la Fira de Bro­can­ters o la cin­quena Fira­fan, una fira de com­pra i venda de col·lec­ci­o­nisme al Palau d’Esports i Con­gres­sos (www.​platjadaro.​com).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.