L'Oficina d'Atenció Ciutadana de Quart de Poblet atén 400 persones en la seua primera setmana
Els ciutadans hi poden realitzar les gestions amb l'administració local de forma presencial, telefònica o telemàtica
Després de posar en marxa l'Oficina Virtual, l'Ajuntament de Quart de Poblet ha obert una nova oficina d'atenció ciutadana. El nou departament està funcionant des del passat 11 de gener i integra una gran part dels serveis municipals en un únic espai, on els ciutadans poden realitzar les gestions amb l'administració local de forma presencial, telefònica o telemàtica. En aquest temps, quasi 400 persones han passat per l'oficina que ha oferit agilitat i rapidesa, ja que el temps mitjà d'espera ha sigut de dos minuts i el d'atenció ha estat de deu. Per taules de treball, Empadronament ha atés 184 persones; Registre, 121; Suggeriments, 3; i Altres, 16.
L'horari d'atenció al públic s'ha ampliat a dilluns i dimecres de 9 a 18 hores; dimarts, dijous i divendres de 9 a 14 hores, i dissabtes de 10 a 13 hores (sols per a registre d'entrada i informació).