Infraestructures i serveis

SERVEIS

Habiliten una oficina per canalitzar queixes de veïns de Selva Brava i Font Bona

L’Ajuntament de Llagostera ha habilitat un oficina per canalitzar totes les queixes dels veïns afectats pels talls de Rec Madral en el subministrament d’aigua que pateixen els residents de les urbanitzacions de Selva Brava i Font Bona.

“Amb aquest punt de recollida de queixes es pretenen facilitar als veïns la tramitació de les queixes formals a l’Agència Catalana del Consum i a tots els organismes competents que es consideri”, ha explicat l’alcalde de Llagostera, Narcís Llinàs. L’oficina estarà ubicada al local Polivalent avui, dijous 13 de juliol, d’11 del matí a 14h00. Es poden tramitar les queixes a l’ Agència Catala de Consum i també es poden fer a l’ Agència Catalana de l’Aigua (ACA) .



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

societat

Aproven una moció per lluitar contra la delinqüència multireincident

sant feliu de guíxols

Una empresa de Figueres ajuda a fer comprensibles els textos legals

FIGUERES
societat

Els pagesos mantenen els talls a l’A-2 a Tàrrega i l’N-152 a Puigcerdà

barcelona
gastronomia

La festa del peix i del mar, a l’Ampolla

L’Ampolla
GIRONA

Via lliure a la seu de la Diputació a Montilivi

girona
Urbanisme

L’Ajuntament ordena apuntalar un altre edifici del carrer Canigó

BADALONA
Serveis

Comencen les obres perquè l’Espluga de Francolí tingui aigua de l’Ebre

L’Espluga de Francolí

Denuncien un segon cas d’assetjament d'un professor de la UdG

GIRONA

L’Ajuntament ordena desallotjar 29 veïns d’11 pisos més del carrer Pirineus

Santa Coloma de Gramenet