Infraestructures i serveis

Seu electrònica i oficina virtual pròpia de l’empresa municipal d’aigua de Terrassa

L’empresa municipal d’aigua de Terrassa, Taigua, ha canviat el sistema heretat de l’antic concessionari i ha creat una seu electrònica pròpia i ha posat en funcionament una nova oficina virtual d’atenció ciutadana per atendre les 100.000 persones abonades. Els canvis que ja es poden veure al lloc web www.taigua.cat on, a la part superior, hi figuren tres pestanyes: Presentar instància, Oficina virtual i Reservar hora. Segons el consistori la millora tecnològica permetrà agilitzar les tramitacions en línia, fent-les amb més eficàcia, seguretat i rapidesa.

Els canvis també afecten a l’adreça de correu [email protected], que ara ja no admet tràmits o consultes que no s’hagin iniciat a través del lloc web. El programa de millora tecnològica i digitalització s’ha implantat des què Taigua està a les noves instal·lacions del barri del Segle XX, a la plaça de Jaume Jover, 1, on té l’entrada, amb la confluència amb la carretera de Rubí i el carrer del Pare Font.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia