Societat

L’app d’incidències de Borrassà té una bona acollida inicial

Des de la seva posada en servei, el març de l’any passat, l’Ajuntament de Borrassà ha rebut un centenar d’incidències a través de l’aplicació creada per agilitzar la comunicació amb l’administració municipal. Els veïns que n’han fet us han buscat solucions a incidències urbanes com ara bombetes de l’enllumenat públic foses, forats a l’asfalt, falta de senyalitzacions o senyals en mal estat, miralls entelats, la falta de plaques dels noms dels carrers i per denunciar espais públics bruts amb excés de vegetació; arbres sense podar i papereres i contenidors de residus plens.

També ha servit per reclamar punts d’aportació amb residus per terra; per comunicar la presència d’un vehicle abandonat i per denunciar problemes d’excés de soroll o la troballa de porcs morts fora dels contenidors habilitats per a aquests animals. Aquesta aplicació ha servit també per alertar de la presència de rosegadors als carrers, de marques de senyalització de sortides realitzades pel terme i dels problemes amb el servei de wifi. S’han fet denúncies pel un servei deficient de Correus i de cotxes mal aparcats sobre les voreres que impedien el pas.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia