Jean Rède fa inculpar l'autora d'un blog per difamació

En l'article incriminat, Margarida Aroles ironitzava sobre els ajornaments judicials del batlle de Banyuls

Mar­ga­rida Aro­les és ara incul­pada de «difa­mació pública envers un ciu­tadà ele­git públic» i con­vo­cada davant la vice­pre­si­denta del Tri­bu­nal de Gran Instància encar­re­gada de l'ins­trucció el pro­per 15 de març 2010.

El motiu de l'arti­cle publi­cat al blog eren els dos reports de la con­vo­cació al tri­bu­nal de l'ele­git banyu­lenc per uns afers econòmics que interes­sen la Justícia.

Les fra­ses de Mar­ga­rida Aro­les incri­mi­na­des per la jut­gessa trac­ten de supo­sa­des mal­ver­sa­ci­ons i «mago­lles« del bat­lle i del que l'incul­pada sobre­entén com un cert laxisme de la Justícia a favor de Jean Rède. El blog incri­mi­nat iro­nitza també sobre el report de la con­vo­cació del bat­lle de mars a juny i de juny al desem­bre 2009.

Ele­git al març 2008 (en una tri­an­gu­lar) després d'haver estat bat­lle de1983 a 1995, Jean Rède havia estat con­vo­cat al Tri­bu­nal cor­rec­ci­o­nal de Per­pinyà al març 2009, con­vo­cació fins ara ajor­nada, per una sèrie de supo­sa­des dis­fun­ci­ons comp­ta­bles lli­ga­des a la seva pre­sidència del cen­tre heli­o­marí de Banyuls, d'un enti­tat sanitària d'Arles de Tec com també de la relació entre impor­tants volums de des­pe­ses de res­tau­ració fac­tu­ra­des pel seu propi res­tau­rant banyu­lenc.

«Soc indig­nada, perquè sóc una dona honesta, que no ha tin­gut mai cap pro­blema amb la justícia, i el que fa avui el bat­lle és ata­car-se a la lli­ber­tat d'expressió», diu Mar­ga­rida Aro­les.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.