Societat

Ni un pas enrere en l’ús social del català

La Plataforma per la Llengua engega la campanya ‘El català, llengua comuna’ per reivindicar el paper cohesionador de la llengua pròpia del país

Catorze cares populars que no van tenir el català com a primera llengua expliquen la seva experiència

  • VÍDEO: Espot de la campanya, 'El català, llengua comuna'

Una cator­zena de noms ben diver­sos de la cul­tura, la soci­e­tat civil, la política i els mit­jans de comu­ni­cació donen la cara per l’ús social del català com a ele­ment de cohesió social a Cata­lu­nya.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.