Salut

Expedient de Consum contra una clínica

L’Agència Catalana del Consum ha incoat un expedient sancionador contra la clínica Bofill perquè no disposa d’un telèfon gratuït d’atenció als consumidors, segons informa l’Agència Catalana de Notícies (ACN). La clínica Bofill té actualment quatre centres al conjunt de les comarques gironines.

L’obertura de l’expedient arriba després que Facua-Consumidors en Acció denunciés aquesta clínica juntament amb 145 hospitals i altres centres el mes de març de l’any passat, en el marc de la campanya contra empreses de serveis de caràcter bàsic d’interès general que no tenen línies sense cost malgrat que la legislació els obliga a disposar-ne.

Facua denuncia que, malgrat la denúncia, la clínica encara no ha modificat la pàgina web per oferir telèfons d’atenció gratuïts i disposa de diverses línies amb prefix 972, que tenen cost.š

El mes de desembre l’associació va fer una altra anàlisi sobre els hospitals i clíniques denunciats i va constatar que 28 dels 146 centres havien modificat les pàgines web per afegir-hi numeracions gratuïtes.

L’associació recorda que la llei els obliga a disposar d’aquest servei des del desembre del 2020 i que els consumidors que hagin de contactar-hi a través de numeracions amb cost podran reclamar-ne l’abonament.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]