L’etern debat sobre l’ús de la tecnologia a les aules
Una cinquantena d’experts convocats pel Departament d’Educació i FP estudien les oportunitats i riscos de la digitalització
Les posicions oscil·len entre qui defensa les competències digitals com a clau i qui alerta de l’exposició continuada a internet
La comissió té l’encàrrec d’estudiar la restricció de pantalles digitals en l’educació infantil
Víctor Saura, que imparteix diverses assignatures a secundària, ha vist com ha desaparegut el mòbil dels instituts –només es permet quan el professorat el fa servir per a alguna activitat–. La restricció, que és total a infantil i primària, ha arriba...
Revisió en marxa arreu
L’ús de tauletes i ordinadors a les aules no s’està debatent només a Catalunya, ja que la utilització dels dispositius està en revisió en diverses comunitats autònomes. Segons recull l’agència Efe, Aragó i Astúries defensen la convivència del sistema digital i analògic que es va instaurar arran de la pandèmia de la covid. Madrid en vetarà l’ús a partir del curs vinent abans dels tres anys i ho limitarà a un màxim de dues hores en el segon cicle d’infantil i a primària. A secundària quedarà a criteri dels centres. Navarra i Galícia, entre d’altres, no descarten revisar-ho properament.
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.