Educació

Florida Universitària organitza un congrés estatal

Es desenvoluparà entre el 20 i el 22 d'octubre i abraça l'estudi de l'autonomia, el lideratge i la direcció de centres educatius

El congrés anun­ciat pre­veu l'anàlisi del que ha de ser l'eix cen­tral de l'edu­cació, con­si­de­rada com a una eina pode­rosa d'eman­ci­pació i desen­vo­lu­pa­ment.

Flo­rida Uni­ver­sitària, en el seu con­junt, pensa com a neces­sari aquest anàlisi i és per això que ha pre­vist la pre­sen­tació de meto­do­lo­gies, mane­res de fer escola i pre­sen­tació dels grans rep­tes que té plan­te­jada la ins­ti­tució esco­lar i edu­ca­tiva en el seu con­junt, dins del marc d'aquest congrés que es desen­vo­lu­parà entre el 20 i el 22 d'octu­bre pròxim.

No hi ha dubte sobre la neces­si­tat d'apro­fun­dir amb el lide­ratge trans­for­ma­ci­o­nal dels cen­tres edu­ca­tius perquè ofe­ris­quen l'auto­no­mia en la funció direc­tiva dels cen­tres. Es tracta de dibui­xar, amb aquest tro­bada, un model social en el qual l'escola siga con­si­de­rada com a un agent de canvi.

D'aquest manera, aquest congrés vol obrir un fòrum des del qual apro­fun­dir al vol­tant dels ele­ments que entren en joc i les dife­rents pers­pec­ti­ves, des de les quals gene­rar pro­pos­tes que faci­li­ten l'evo­lució cap a un model d'autèntica auto­no­mia sòlida.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.