Educació

Alumnes de l'escola Cossetània de Vilanova reben un premi del CAC

Els alumnes de tercer de primària de l'escola Cossetània de Vilanova i la Geltrú van rebre ahir un segon premi del concurs que el CAC (Consell de l'Audiovisual de Catalunya) convoca cada any a les escoles. Els premiats van presentar un treball titulat Alguna resposta Cossetana? En aquest treball, els alumnes van elaborar un programa de televisió. El treball té en compte totes les fases del procés de creació des d'un punt de vista crític. El jurat reconeix el fet que sigui un treball adreçat a conèixer i valorar de manera coherent i eficaç la televisió a través de la recerca d'informació, l'anàlisi i la producció d'un programa televisiu, en què es preveu de manera especial, i mitjançant l'experimentació, la contraposició entre realitat i ficció.

El conseller del CAC i exalcalde de Vilanova, Esteve Orriols, va destacar el fet que els premis del CAC a les escoles impulsen un coneixement crític de la televisió per part dels nens amb l'objectiu que els espectadors potencials tinguin eines per reflexionar sobre els missatges que se'ls donen.

El primer premi de la categoria va ser per al CEIP 21 d'Abril, de l'Aldea. I el tercer, per a l'escola Castell d'Òdena, d'Òdena. A més, Montserrat Martí i Alèxia Pedrerol, de l'IES Baix Nord, de la Bisbal del Penedès, van rebre una menció especial, pel treball Tonet Lero. L'home que volia volar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
RELIGIÓ

Mor el bisbe emèrit de Girona Carles Soler

GIRONA

La UE acorda una regulació pionera sobre la intel·ligència artificial

barcelona
lleida

El catàleg de béns protegits de Lleida creix fins a 552 elements

Lleida
societat

Catalunya lidera el rànquing estatal en desnonaments

barcelona

La DO Cava es reivindica

Barcelona
calonge i sant ANTONI

Inicien les obres del Centre d’Interpretació del Vi

calonge i sant antoni
La lluita contra el despoblament

Cap municipi sense banc

GIRONA
SOLIDARITAT

‘El Messies’, en favor de La Marató de TV3

SALUT

Cinc anys del bosc de l’hospital d’Olot que vincula natura i nadons

OLOT