Societat

Creen un videojoc per conscienciar sobre l'ús de l'aigua

Fluvi i el cicle de l'aigua és el nom del vide­o­joc que té com a pro­ta­go­nista la mas­cota de l'Expo de Sara­gossa 2008, Fluvi, i pretén cons­ci­en­ciar la població sobre l'ús de l'aigua.

Fluvi, que repre­senta una gota d'aigua, ha d'acon­se­guir nete­jar la brossa dels rius, tan­car les aixe­tes, obrir les por­tes d'una cen­tral elèctrica i vèncer alguns mons­tres per por­tar aigua neta a la ciu­tat. I ho haurà de fer sense tocar les aigües con­ta­mi­na­des que l'envol­ten o morirà.

El joc de pla­ta­for­mes, molt sem­blant al de Mario Bros, té tres nivells i està diri­git sobre tot als més petits. S'hi pot acce­dir de franc des de la pàgina web: http://​www.​exp​ozar​agoz​a200​8.​es/​juegofluvi.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.