Societat

Investigació d’un tipus de distròfia muscular

Recaptar fons per a la investigació i sensibilitzar sobre la distròfia muscular congènita per dèficit de merosina és l’objectiu de la campanya #VitaminaSolidària, de l ’associació ImpulsaT , establerta a la Garrotxa, i Casa Amella . La campanya consisteix en el fet que el 10% del preu dels productes de la marca d’alimentació Casa Amella es destinaran a la recerca que està fent l’Institut d’Investigació del Vall d’Hebron (VHIR). Aquest tipus de distròfia muscular és una malaltia minoritària que es caracteritza perquè provoca debilitat muscular des de la infància, generalment abans dels dos anys

En els primers quatre mesos de la campanya ja s’han venut 10.000 unitats de crema de carbassa i un suc de poma ecològics, i, arran de l’èxit que han tingut, des de fa poc s’hi ha incorporat una salsa de tomàquet.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

La justícia també tomba la superilla de Compte Borrell

Barcelona
salut

Anuncien que el nou hospital de Calella estarà fet el 2030

calella

Èxit de vendes el primer dia de l’Expocasió

fornells de la selva
CALDES DE MALAVELLA

Finalitzen les obres de la depuradora de Can Carbonell

CALDES DE MALAVELLA

L’escola de pilots d’Alguaire estarà a punt la primavera vinent

Alguaire

Concentració per reivindicar la salut mental en el treball

girona

235 alumnes de 6è de primària ballen per l’equitat a Sant Gregori

girona

S’inicien les obres per convertir el Xalet Soler en la Casa de la Tecnologia

girona

Totes les cries del musclo del Delta acabaran provenint de Roses

roses