Infraestructures i serveis

Consum de la Selva atén 1.711 persones el 2021

La majoria de les 611 reclamacions presentades van acabar amb mediació

L’Oficina del Consum de la Selva va atendre un total de 1.711 persones durant l’any 2021, 1.056 de les quals eren assessoraments, 611 reclamacions, 21 queixes i 23 denúncies, rebudes i gestionades. L’activitat duta a terme inclou un total de 611 reclamacions, de les quals 557 van finalitzar amb una mediació i 54 es van resoldre mitjançant l’arbitratge. El fet que durant el 2021 encara estiguessin restringides les visites presencials va fer pujar el nombre de consultes telefòniques i en línia.

Els serveis de subministraments bàsics, com el d’electricitat, gas i aigua (19%) són els que van aplegar més consultes, seguit dels de telecomunicacions i internet (18%), i de transport (14%). En quart lloc, hi ha el sector de béns de consum i productes, seguit dels serveis financers, i, finalment, els de restauració i allotjaments.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.