Societat

El Temps

Servei Meteorològic de Catalunya

Ambient plàcid

Dimecres creuaran algunes bandes de núvols, però farà força sol

De matinada pot tornar glaçar a punts de l’interior

  • VÍDEO: Butlletí del Meteocat

Aquest dime­cres el temps es man­tindrà esta­ble però amb ambi­ent fred, segons la pre­dicció del Ser­vei Mete­o­rològic de Cata­lu­nya (SMC).

Durant tota la jor­nada farà força sol tot i que cre­ua­ran algu­nes ban­des de núvols alts, més freqüents cap al final del dia.

Les tem­pe­ra­tu­res mínimes seran simi­lars a les de dimarts i es pot repe­tir alguna glaçada a punts de l’inte­rior. Les màximes que­da­ran per sota dels 20 °C en molts casos.

Dijous pas­sarà un front una mica més actiu.

Con­sul­teu aquí el temps del vos­tre muni­cipi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.