infraestructures
Aprovat definitivament el traçat per duplicar l’N-2 de Figueres a Pont de Molins
El Ministeri de Transports ha aprovat definitivament l’expedient d’informació pública del projecte de traçat per incrementar la capacitat de 8,2 quilòmetres de l’N-2 en el tram de la variant de Figueres a Pont de Molins. Una obra que té un pressupost de 111 milions d’euros (IVA inclós). L’objectiu d’aquest projecte és doblar la calçada actual de l’N-2 en el tram entre els quilòmetres 748,800 i 757,040 per tal de millorar les condicions de circulació, la fluïdesa i la seguretat viària. D'aquesta manera, el projecte actual començarà al sud de Figueres, connectant amb un tram anterior de nou traçat -també en fase de redacció-, fins a la connexió amb l'autopista al sud. El traçat finalitzaria al nord de Figueres, connectant amb un altre tram posterior pel qual també s’està redactant un projecte de connexió amb la sortida nord de l’autopista.
Aquest projecte s’està coordinant amb altres actuacions la futura variant de Figueres amb l’AP-7 mitjançant una via d’alta capacitat.
El projecte inclou dos enllaços: un amb la C-31 i uns altres dos amb la C-260.