Societat

La Generalitat licitarà aquest any la redació del projecte per a la nova Escola de Maspujols

El Govern de la Generalitat redactarà enguany el projecte per a la nova Escola de Maspujols, tal com va anunciar el director general de Centres Públics, Lluís Baulenas, en el decurs d'una visita oficial que va fer al consistori i a la mateixa escola, acompanyat de la directora d'Ensenyament a Tarragona, Sílvia Rodes. Baulenas va explicar que aquest 2017 s'iniciarà tot el procés administratiu del projecte de la nova escola, que es farà de forma paral·lela a la tramitació necessària per a l'aprovació de la construcció i que ha de comptar amb un acord de l'executiu de Puigdemont.

A la visita també hi van assistir l'alcalde de Maspujols, Josep Rabascall, la directora de l'Escola Maspujols, Antonieta Ciuret, la cap de l'àrea de planificació i coordinació escolar, Imma Reguant, i l'inspector d'Ensenyament, Francesc Valverde, així com una delegació de l'Assocaició de Pares i Mares del centre educatiu.

La notícia completa a Reus Digital


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Societat

22@: oficines fantasma o habitatges

barcelona
Societat

El caràcter olotí de Montolivet

Olot
Ripoll

Més zona taronja, pas previ a la millora del trànsit al centre

Ripoll
Activisme social

“L’Obrera es queda al barri”

SABADELL

El Govern planteja reestructurar el cànon de l’aigua perquè pagui més qui gasta més

barcelona

L’arbre de Nadal de Sant Hilari fa onze metres d’alçada

SANT HILARI SACALM
BARCELONA

Barcelona renovarà els Jardinets de Gràcia el 2024

BARCELONA
SOCIETAT

Mor l’activista Jordi Pastallé, activista i fundador de l’ANC a Sant Quirze

Un celler de la DO Empordà participarà a la Festa del Vi Novell de Barcelona

espolla