Societat

Habitatge

Lletrats per informar de les clàusules sòl

La Diputació de Barcelona i el Col·legi d’Advocats de Mataró han signat un conveni de col·laboració per oferir assessorament als consumidors afectats per clàusules abusives dels bancs. Arran d’aquest acord els consumidors podran demanar cita a les oficines de consum del seu ajuntament.

Els punts d’assessorament que s’han establert per atendre els afectats són a les oficines de consum de Mataró, Premià de Mar, Premià de Dalt, Vilassar de Mar, Teià i el Masnou, i també a la mateixa seu del Col·legi d’Advocats.

Aquest acord se suma al que ja es va signar al juny amb el Col·legi d’Advocats de Barcelona i que cobreix la resta de municipis de la comarca, en què els ciutadans es poden adreçar a les oficines de Tordera, Arenys de Mar, Canet de Mar, Calella, Pineda i Santa Susanna.

Això permetrà que lletrats especialitzats es desplacin als serveis públics de consum a fi de proporcionar a les persones afectades un primer consell orientador, així com informació respecte al dret d’assistència jurídica gratuïta.

La diputada de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona, Laura Martínez, i el degà del Col·legi d’Advocats de Mataró, Julio Naveira, van signar dilluns el conveni de col·laboració. La Diputació està estenent aquest servei d’assessorament a tots els municipis de la demarcació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.