Societat

La campanya ‘Menja’t la tardor’ porta a l’Hospitalet el gran tast

El mercat de Santa Eulàlia de l’Hospitalet serà el marc, avui, d’una de les dues jornades del I Gran Tast Popular de Tardor, organitzat pels Majoristes de Fruites i Hortalisses de Mercabarna (AGEM) i el Gremi de Fruiters de Barcelona i Província, amb la col·laboració de Mercabarna i l’Associació d’Empreses de Mercabarna (Assocome). El tast consistirà en un còctel de magrana fresca i, per picar, xips de moniato. La recepta d’aquest aperitiu, genuïnament de tardor, ha estat elaborada per a l’ocasió pel cuiner Pep Nogué. La degustació començarà a les onze del matí i s’hi destinaran prop de 80 quilos de moniato i uns 100 més de magranes, entre altres ingredients. Paral·lelament es faran tallers infantils, on els petits descobriran les fruites més típiques de la tardor com ara les magranes, les castanyes, els moniatos, els bolets, les carabasses i les xirimoies. El I Gran Tast Popular de Tardor forma part de la campanya Menja’t la tardor, l’objectiu de la qual és “afavorir que grans i petits coneguem millor els fruits de la tardor i els avantatges de consumir els productes frescos de temporada”, segons van explicar els organitzadors.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]