Societat

Un home de 65 anys mor en l’ensorrament del sostre d’una habitació en una casa de Sant Pere de Ribes

Una persona ha mort aquest dilluns al vespre en l’ensorrament del sostre d’una habitació en una casa de Sant Pere de Ribes (Garraf). El cos sense vida és el d’un home de 65 anys que residia a l’habitatge afectat, segons han indicat fonts dels Bombers de la Generalitat .

L’avís del sinistre es va rebre a les 21.12 hores al número 92 del carrer Federico García Lorca, al veïnat de les Roquetes. Segons les primeres informacions, va cedir part del sostre d’una habitació interior situada a la primera planta de la casa (que consta de planta baixa i un pis).

Els Bombers van mobilitzar cinc dotacions, que van poder accedir fins la primera planta i van localitzar el cos sense vida de l’home. Posteriorment, van revisar la resta de l’immoble (que no ha resultat afectat) i van supervisar l’apuntalament i desenrunament. Les causes de l’esfondrament encara no estan confirmades i s’ha encetat una investigació per tal d’esclarir-les.

Els Mossos d’Esquadra van destinar al lloc diverses patrulles, que s’han fet càrrec de les diligències.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

serveis

Servei gratuït de bus per als joves durant les Festes de la Tardor de Lleida

LLEIDA
unió europea

Brussel·les amenaça de dur Espanya a la justícia si no revisa els plans de gestió de l’aigua

barcelona
garrigues altes

Vuit municipis s’alien amb el govern per crear habitatge i frenar el despoblament

JUNCOSA

No va ser un llamp sinó un defecte a la catenària la causa de la incidència a l’estació de Gavà

barcelona

Les famílies rebutgen l’ampliació del val escolar a l’ESO perquè no serveix per pagar quotes de material

Barcelona

El “pont de Ferro” es repintarà

girona

Campdevànol reforça la Biennal del Metall amb més espai firal

campdevànol

Castelló presenta la 16a Ruta de l’Art

castelló d’empúries

33.000 alumnes catalans han participat en projectes de la Fundació per a la Creativació

girona