Promoció del comerç local a Cassà de la Selva
Engeguen una campanya per incentivar que la gent compri al poble
L’Ajuntament de Cassà de la Selva ha iniciat la campanya A Cassà, de tot i a prop, per promocionar el comerç local. El pla estratègic Cassà 2025 té com un dels eixos estratègics la dinamització del comerç local. La campanya s’ha organitzat amb la Unió de Botiguers de Cassà amb la intenció de divulgar la qualitat i servei del comerç local.
A més de la creació de la marca A Cassà de tot i a prop, s’han desenvolupat una sèrie d’accions per incentivar que la gent compri al poble. Per una banda, s’ha fet un plànol del municipi amb tots els comerços que es repartirà a les llars. També s’han instal·lat a prop de les entrades elements publicitaris per promocionar el comerç i la marca: una tanca publicitària a la rotonda dels Taps i un element volumètric en relleu a la rotonda d’entrada venint de Llagostera. D’altra banda, s’ha millorat la senyalització de les zones comercials i dels espais d’aparcament més propers als nuclis comercials. En aquest sentit, es repartiran 3.000 targetes d’aparcament gratuïtes que es repartiran als comerços del poble, amb 100 càrregues de 20 minuts gratuïtes.
Una altra de les accions és la promoció dels mercats setmanals amb activitats mensuals amb el títol La família se’n va al mercat. Aquesta primera fase de la campanya de promoció del comerç local suposa una inversió de més de 45.000 euros que continuarà amb més accions al llarg de l’any. Per l’alcalde, Martí Vallès, “el comerç local és un dels motors més importants de Cassà”.