Societat

El Puigcerdà Music Festival, a punt d’acabar

També tindran lloc el festival de la cervesa i la festa de la mainada

Cada dia del mes d’agost, Puigcerdà té programades diverses activitats tant per als locals com les persones que hi estiuegen o hi estan de visita. Aquest cap de setmana, el Puigcerdà Music Festival, el festival de la cervesa Carpe Birrem i la festa de la mainada en són les activitats més destacades.

El Puigcerdà Music Festival 2019, que combina actuacions gratuïtes i de pagament, tancarà les portes dimecres que ve, després de gairebé dues setmanes d’activitat. Els assistents podran escoltar concerts de piano, de violoncel i de violí.

El festival de la cervesa Carpe Birrem tindrà lloc des d’avui i fins diumenge a la plaça de Santa Maria. Allà, s’hi podran degustar cerveses artesanes de diferents estils i menjars variats en diverses food trucks. També es podrà gaudir d’actuacions musicals en directe.

Per acabar, la festa de la mainada es celebrarà diumenge a la pista poliesportiva i al local social de l’entitat local de població de Vilallobent.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]