Societat

El trànsit baixa entre un 69 i un 76% als principals accessos a l’àrea metropolitana

S’aixequen restriccions de circulació a camions de mercaderies per afavorir el proveïment

El trànsit ha baixat considerablement aquest diumenge als principals accessos de l’àrea metropolitana de Barcelona. De sortida s’ha registrat un descens del 76%, i d’entrada d’un 69. La reducció ja va ser d’un 50% aproximadament durant el dissabte. A més, el Servei Català de Trànsit ha aixecat les restriccions als vehicles de transports de mercaderies per facilitar i garantir el subministrament dels bens essencials a la població, centres hospitalaris i indústries. Aquesta suspensió temporal, des del 14 de març fins al 28, s’efectua en diverses carreteres.

Així, els vehicles de transport de mercaderies general podran circular per l’N-145 entre la Seu d’Urgell i Andorra; la C-14, entre Ponts i Adrall; l’N-260, entre Bellver de Cerdanya i Adrall; l’N-II, entre Montgat i l’enllaç de la GI-600; l’N-340, entre Vilafranca i Cervelló; l’N-340a, entre Cervelló i Quatre Camins; l’N-230, entre el límit d’Aragó i la frontera francesa, i la C-28, entre Vielha i Salardú.

Els vehicles de quatre o més eixos podran fer-ho per l’N-II, entre la Jonquera i Fornells; l’N-240, entre les Borges Blanques i Montblanc; l’N-340, entre Alcanar i l’Hospitalet de l’Infant, i l’N-340, entre Altafulla i Vilafranca.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

SOCIETAT

Mor Joaquim Ramis, fundador de Cavall Fort i referent pediàtric al país

Mor un dona electrocutada i el seu fill queda ferit greu mentre netejaven la seva piscina a Torrefarrera

barcelona

El Gerunda FC denuncia “desigualtats” envers l’equip masculí amb qui comparteix camp

GIRONA
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Ruixats al nord

barcelona

Denunciat un motorista per conduir amb bosses i cadires a Blanes

blanes
La Garrotxa

El vulcanisme més recent a la Península és el del camp volcànic garrotxí

Olot

Queixes veïnals per l’alt volum dels concerts de Coldplay a Barcelona

barcelona
medi natural

Catalunya té 27 espècies en perill crític d’extinció

barcelona
OBITUARI

Mor Ignasi Batlle, cofundador de la multinacional Oliver i Batlle i exdirectiu de la Penya