Societat

Besalú vol enfortir el comerç local i el turisme familiar

Una de les primeres accions ha estat un vídeo promocional dels establiments, per tal de retenir els compradors del propi municipi

El foment del turisme familiar interessat amb la cultura i la natura, d’una banda, i d’altra, la promoció del comerç local a les xarxes socials, són els eixos de l’estratègia que l’Ajuntament de Besalú i els sectors implicats volen aplicar per superar la crisi provocada per la pandèmia al municipi. Una acció que ja s’està aplicant és la difusió d’un vídeo promocional de l’oferta comercial i de serveis de Besalú, adreçat a la pròpia gent del poble, que culmina amb el lema “El comerç local som tots”, aportat per l’estudi de fotografia Albert Aumatell i Marvik Digital. També es crearà un espai a Instagram on els comerços podran promocionar-se i es reactivarà la marca Besalú, creada anys enrere. La regidora Goretti Blanch ha manifestat que aquestes línies d’actuació són fruit de les reunions sectorials que les darreres setmanes ha mantingut l’Ajuntament.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia