Besalú vol enfortir el comerç local i el turisme familiar
Una de les primeres accions ha estat un vídeo promocional dels establiments, per tal de retenir els compradors del propi municipi
El foment del turisme familiar interessat amb la cultura i la natura, d’una banda, i d’altra, la promoció del comerç local a les xarxes socials, són els eixos de l’estratègia que l’Ajuntament de Besalú i els sectors implicats volen aplicar per superar la crisi provocada per la pandèmia al municipi. Una acció que ja s’està aplicant és la difusió d’un vídeo promocional de l’oferta comercial i de serveis de Besalú, adreçat a la pròpia gent del poble, que culmina amb el lema “El comerç local som tots”, aportat per l’estudi de fotografia Albert Aumatell i Marvik Digital. També es crearà un espai a Instagram on els comerços podran promocionar-se i es reactivarà la marca Besalú, creada anys enrere. La regidora Goretti Blanch ha manifestat que aquestes línies d’actuació són fruit de les reunions sectorials que les darreres setmanes ha mantingut l’Ajuntament.