Societat

societat

Sense pistes del jove que va caure al pantà de Siurana divendres

Els Bombers de la Generalitat van incorporar, ahir al matí, un gos de rastreig a la recerca del jove de 29 anys desaparegut divendres a la tarda quan nedava al pantà de Siurana, a Cornudella de Montsant (Priorat). A les nou dotacions terrestres i aquàtiques dels Bombers, amb dues barques i submarinistes, ahir també s’hi van afegir dos submarinistes dels Bombers de Barcelona. Tot i que divendres a la tarda van començar les tasques de rescat i que dissabte i ahir durant tot el dia van continuar, ahir al vespre a l’hora de tancar aquesta edició, encara no havien trobat el cos.

El primer avís de la desaparició el van rebre els Bombers a les 18.13 h del divendres. Un testimoni va informar que el jove va entrar al pantà a buscar una pilota però després ningú no l’havia vist sortir de l’aigua. Immediatament, es van activar l’operatiu de rescat, que va comptar amb un helicòpter.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

RELIGIÓ

Mor el bisbe emèrit de Girona Carles Soler

GIRONA

La UE acorda una regulació pionera sobre la intel·ligència artificial

barcelona
lleida

El catàleg de béns protegits de Lleida creix fins a 552 elements

Lleida
societat

Catalunya lidera el rànquing estatal en desnonaments

barcelona

La DO Cava es reivindica

Barcelona
calonge i sant ANTONI

Inicien les obres del Centre d’Interpretació del Vi

calonge i sant antoni
La lluita contra el despoblament

Cap municipi sense banc

GIRONA
SOLIDARITAT

‘El Messies’, en favor de La Marató de TV3

SALUT

Cinc anys del bosc de l’hospital d’Olot que vincula natura i nadons

OLOT