Societat

Fornells Motor, 1r, 2n i 7è classificat als premis Club N 2021 com a millor atenció al client

Es tracta d’un premi a nivell estatal que otorga Hyundai Motor España als venedors que han tingut més valoració per part dels clients que han adquirit un model Hyundai de la gamma N durant el 2021 a Espanya. Es valora diferentes categories, entre elles, la de millor atenció al client.

Joan Bravo Pérez del concessionari de Fornells de la Selva ha estat el 1r classificat, seguit de Carles Juanola Bravo, del concessionari ueres. Francesc Jiménez Gutiérrez, del concessionari de Fornells de la Selva, ha estat el 7è classificat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

“Alerta! Tortuga marina a les platges catalanes”

Begur

Viatge tecnològic a la moda, la salut, la mobilitat i l'energia del futur

BARCELONA
Societat

Barcelona, primera ciutat que acull el simulador de la “fórmula 1 del mar”

Barcelona
LA CRÒNICA

Estrelles Michelin per emportar a la Santa

Societat

Milers de persones exigeixen a Barcelona un decreixement turístic planificat

Barcelona

Més de 400 persones clamen a Girona contra el model turístic actual

girona
Societat

Un exprofessor del Pare Manyanet de les Corts acumula una dotzena de denúncies per abusos sexuals

Barcelona

Fan una revista per potenciar el sentiment i orgull de pertinença al barri de Pont Major

girona

Primers turistes per collir fruita dels arbres que han apadrinat

Aitona