Societat

Un tramvia atropella un vianant a la Diagonal i el deixa greument ferit

El conductor ha activat el fre d'urgència i ha engegat els senyals acústics però no ha pogut evitar el xoc

A les 14.40 hores un tramvia ha atropellat un vianant que creuava l'avinguda Diagonal amb el semàfor vermell. L'home, J.O.P.C, de 58 anys, ha ingressat a l'Hospital Clínic de Barcelona amb ferides greus.

El conductor del tramvia, que circulava en direcció Sant Joan Despí a l'alçada del carrer Joan Güell, ha activat el fre d'urgència i ha encès els senyals acústics però no ha pogut evitar el xoc, segons ha informat l'empresa Tram.

Després de l'accident, el servei del Trambaix s'ha suspès durant 45 minuts entre les parades de Francesc Macià i Numància.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
successos

Mor l’actriu Itziar Castro als 46 anys

lloret de mar
Societat

22@: oficines fantasma o habitatges

barcelona
Societat

El caràcter olotí de Montolivet

Olot
Ripoll

Més zona taronja, pas previ a la millora del trànsit al centre

Ripoll
Activisme social

“L’Obrera es queda al barri”

SABADELL

El Govern planteja reestructurar el cànon de l’aigua perquè pagui més qui gasta més

barcelona

L’arbre de Nadal de Sant Hilari fa onze metres d’alçada

SANT HILARI SACALM
BARCELONA

Barcelona renovarà els Jardinets de Gràcia el 2024

BARCELONA
SOCIETAT

Mor l’activista Jordi Pastallé, activista i fundador de l’ANC a Sant Quirze