Societat

Un tren atropella una dona a Vilanova i la Geltrú

El tren cobria el trajecte Barcelona-Tortosa de la Línia 2 de Rodalies Renfe, que ha quedat interrompuda durant uns minuts

Una dona de 36 anys ha mort avui atro­pe­llada per un tren a Vila­nova i la Geltrú (Gar­raf) a pocs quilòmetres de l'estació de Cube­lles, segons han infor­mat els Bom­bers de la Gene­ra­li­tat. El tren cobria el tra­jecte Bar­ce­lona-Tor­tosa (Baix Ebre) de la Línia 2 de Roda­lies Renfe.

Els fets han tin­gut lloc a tres quarts de qua­tre de la tarda d'avui, quan qua­tre per­so­nes, inclosa la víctima, cre­ua­ven les vies del tren. La víctima, Inutkina O.I., veïna de Bar­ce­lona, sem­bla que no ha vist apro­par-se el tren, que l'ha atro­pe­llada.

Segons aques­tes pri­me­res infor­ma­ci­ons, faci­li­ta­des per la Poli­cia Naci­o­nal de Vila­nova i la Geltrú, l'atro­pe­lla­ment es trac­ta­ria d'un acci­dent i no d'un intent de suïcidi. Al lloc dels fets s'hi ha des­plaçat una dotació de Bom­bers, que ha con­fir­mat la mort. La línia ha que­dat inter­rom­puda en els dos sen­tits durant alguns minuts.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.