Societat

Mor una nena atropellada per un tren a València

La menor anava cap a l'institut amb una altra amiga quan ha estat atropellada a les 15 hores

Una nena de 14 anys ha mort aquesta tarda en ser atro­pe­llada per un tren en un pas a nivell amb bar­re­res a l'estació de Benimàmet (València) per cau­ses encara des­co­ne­gu­des, segons han infor­mat fonts del Cen­tre d'Infor­mació i Coor­di­nació d'Urgències (Cicu) i de Fer­ro­car­rils de la Gene­ra­li­tat Valen­ci­ana (FGV) en un comu­ni­cat.

El tren de la línia 1, la mateixa on van morir 43 per­so­nes l'any pas­sat, cir­cu­lava des de Llíria en direcció València. Pel que sem­bla, la menor anava cap a l'ins­ti­tut amb una altra amiga quan ha estat atro­pe­llada a les 15 hores en aquest pas a nivell. Segons han indi­cat les fonts, tant els senyals acústics i les bar­re­res d'aquest pas fun­ci­o­na­ven "cor­rec­ta­ment" i per aquesta raó encara no se saben les cau­ses del que ha pas­sat.

El maqui­nista del tren, al qual encara no li ha pres decla­ració la Poli­cia, no ha tin­gut temps de reac­ci­o­nar.

Fins al lloc dels fets s'ha tras­lla­dat una uni­tat del Ser­vei d'Atenció Mèdica Urgent (Samu) que ja s'ha tro­bat la nena morta.

Com a con­seqüència del sinis­tre, el ser­vei de Fer­ro­car­rils ha que­dat inter­rom­put pun­tu­al­ment i ha patit alguns retards.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.