Societat

El govern es planteja tancar parcs naturals aquest estiu pel risc d’incendis

Vilagrà admet que les dotacions previstes els pròxims mesos “segurament” no seran suficients

La consellera de la Presidència, Laura Vilagrà, ha avisat que el Govern es planteja “tancar parcs naturals” aquest estiu pel risc d’incendis. “Serem absolutament prudents i amatents”, ha remarcat aquest dijous en un acte a Forum Europa – Tribuna Catalunya. Mentre continuen les tasques d’extinció de l’incendi de Baldomar, a Artesa de Segre (Noguera), i del de Corbera d’Ebre (Terra Alta), la consellera ha admès que les dotacions que tenen previstes per aquest estiu “segurament” no seran suficients, especialment si els incendis són “simultanis”: “Estem preparats, però la situació cada vegada és més complicada”.

La campanya d’enguany disposarà de més de 5.000 servidors públics, així com uns 40 mitjans aeris i 16 drons del cos d’Agents Rurals. Així ho va anunciar dimecres el conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena. Fins al juny, ja s’han registrat 285 incendis forestals i s’han crenat 607 hectàrees de bosc, fet que suposa la xifra més alta des de 2012.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

ADMINISTRACIONS

Joan Giraut, absolt a Platja d’Aro pels triennis abonats indegudament a la plantilla

CASTELL I PLATJA D’ARO
estats units

Utah prohibeix als menors fer servir les xarxes sense permís dels pares

barcelona
lA CRÒNIcA

Un passaport cap al 1900

Cadaqués

Protesta veïnal en defensa de la identitat del municipi

Cadaqués
Ripoll

Usuaris de la Fundació MAP i reconeguts artistes, junts en el projecte Les Retallables

Ripoll
Girona

Es multiplica per 10 el nombre d’animals de companyia

Girona
CALDES DE MALAVELLA

Un prematur deixa el Trueta després de vuit mesos

“Ens pensàvem que no se’n sortiria”
ANNA DURAN
PEDIATRA DE L’HOSPITAL JOSEP TRUETA

“Ens pensàvem que no se’n sortiria”

St.j.de les abadesses

Més de 9 milions d’euros en millores a la travessera de l’eix Pirinenc

Sant Joan de les Abadesses