Societat

Investigació d’un tipus de distròfia muscular

Recaptar fons per a la investigació i sensibilitzar sobre la distròfia muscular congènita per dèficit de merosina és l’objectiu de la campanya #VitaminaSolidària, de l ’associació ImpulsaT , establerta a la Garrotxa, i Casa Amella . La campanya consisteix en el fet que el 10% del preu dels productes de la marca d’alimentació Casa Amella es destinaran a la recerca que està fent l’Institut d’Investigació del Vall d’Hebron (VHIR). Aquest tipus de distròfia muscular és una malaltia minoritària que es caracteritza perquè provoca debilitat muscular des de la infància, generalment abans dels dos anys

En els primers quatre mesos de la campanya ja s’han venut 10.000 unitats de crema de carbassa i un suc de poma ecològics, i, arran de l’èxit que han tingut, des de fa poc s’hi ha incorporat una salsa de tomàquet.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Un 22% més d’ajuts i serveis per a les empreses catalanes

Medi Ambient

Paisatges adaptables

SORIGUERA
EDUCACIÓ

Educació compartirà amb els municipis les dades d’abandonament escolar

trànsit

L’era postpeatges es complica a l’AP-7

barcelona
societat

SOS Racisme alerta dels abusos policials

barcelona
MARTÍ SARRATE
PRESIDENT DEL B-TRAVEL

“La gent té moltes ganes de sortir i viatjar, malgrat la inflació i la guerra”

Barcelona
Medi Ambient

El llarg camí per renaturalitzar el Besòs

barcelona
Serveis

Set milions per estalviar aigua

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Més de vint sortides guiades als espais naturals de l’Empordà
societat

Més de vint sortides guiades als espais naturals de l’Empordà

baix empordà