Societat

TECNOLOGIA

Musk ha de renunciar a dirigir Twitter, segons els usuaris de la xarxa social

El magnat va publicar una consulta en què demanava el parer sobre el seu futur al capdavant a l’empresa

Un 57,5% de les persones que han respost vol que marxi

El magnat Elon Musk, propietari de Twitter, hauria de renunciar a la direcció de la xarxa social d’acord amb els resultats de la consulta que ell mateix va convocar i en què consultava els usuaris d’aquesta xarxa si havia de continuar dirigint l’empresa o no.

A la pregunta ‘He de seguir al capdavant de Twitter?’ un 57,5% de seguidors de la xarxa social ha votat no, mentre que un 42,5% ha optat pel sí“, d’un total de 17,5 milions d’usuaris que hi han participat.

El mateix Musk va prometre, quan va convocar la consulta, que acataria els resultats.

El magnat també va publicar un altre missatge en què va anunciar que hi hauria una votació per a “canvis més grans de política” a la xarxa.

Davant l’allau de comentaris que va generar el seu anunci que consultaria als usuaris la seva continuïtat, Musk va aclarir: “No es tracta de trobar un director executiu (CEO), es tracta de trobar un director executiu que pugui mantenir Twitter amb vida” .

Davant el comentari d’un voluntari per assumir la direcció de la xarxa social, Musk li va llançar una resposta gairebé dramàtica: “T’ha d’agradar molt el dolor —li va respondre el milionari—. (I hi ha) una pega: has d’invertir els estalvis de la teva vida a Twitter, ja que està en via ràpida cap a la fallida des del maig. Segueixes volent la feina?”, va ironitzar.

El desembarcament de Musk a Twitter, que va comprar per 44.000 milions de dòlars, ha anat seguit de nombroses polèmiques, i les més greus han estat les referents a la política de continguts i a la possibilitat que la mateixa xarxa social admeti crítiques contra el propietari.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

societat

Barcelona comprarà l’antiga Clínica Barceloneta per ubicar-hi el nou CAP

BARCELONA
EL TEMPS
Servei Meteorològic de Catalunya

Un front poc actiu i temperatura més alta

barcelona
Societat

Un grup de joves fan un mural per a la diversitat funcional

Girona

Catalunya reutilitzarà el 2027 el mateix volum d’aigua que necessita l’àrea metropolitana durant 1 any

barcelona
medi ambient

Acció perquè els visitants no s’enduguin les pedres típiques de Cadaqués

cadaqués (alt empordà)
Societat

Sis restaurants de Barcelona i dos de Palamós s’uneixen per a potenciar la restauració sostenible

Girona
societat

L’estat avança en la tramitació de la línia de MAT entre Grañén i Pierola

BARCELONA
TRADICIONS

El bestiar porcí, a l’Agenda del Pagès 2024

girona
vimbodí i poblet

Talen 45 ha de pins al bosc de Poblet per la sequera

vimbodí i poblet