Societat

Rescaten tres excursionistes atrapats pel mal temps al Pallars Sobirà

Els Bombers els han trobat amb símptomes d’hipotèrmia

La recerca s’ha fet a peu a tocar del llac de Certascan

Els Bombers han rescatat tres excursionistes que havien quedat atrapats pel mal temps a la zona del llac de Certascan, al Pallars Sobirà. Segons ha avançat TV3, les tres persones s’han vist afectades per les fortes tempestes d’aquest matí mentre feien una travessa. En primera instància els Bombers han rescatat un dels excursionistes amb símptomes d’hipotèrmia i un metge que hi ha arribat amb un helicòpter dels Bombers l’ha tractat al refugi de Certascan.

A causa de les condicions meteorològiques, la recerca de les altres dues persones s’ha realitzant a peu, ja que la situació no permetia a l’helicòpter sobrevolar la zona. Els serveis d’emergència han hagut d’atendre una segona persona al mateix lloc on l’han trobat, ja que presenta símptomes greus d’hipotèrmia i no es pot desplaçar pel seu propi medi. El tercer excursionista sí ha pogut caminar, acompanyat per un bomber, fins el refugi de Cestascan, perquè l’atengui el metge que ha arribat amb helicòpter.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

lleida

El catàleg de béns protegits de Lleida creix fins a 552 elements

Lleida
societat

Catalunya lidera el rànquing estatal en desnonaments

barcelona

La DO Cava es reivindica

Barcelona
calonge i sant ANTONI

Inicien les obres del Centre d’Interpretació del Vi

calonge i sant antoni
La lluita contra el despoblament

Cap municipi sense banc

GIRONA
SOLIDARITAT

‘El Messies’, en favor de La Marató de TV3

SALUT

Cinc anys del bosc de l’hospital d’Olot que vincula natura i nadons

OLOT

Quinze magnífics (de moment)

Barcelona
tarragona

Un túnel de llums de 33 metres de llarg que sincronitza llum i so, novetat de Nadal a Tarragona

TARRAGONA