Societat

Les llibreries de Barcelona i els seus llibreters, els grans protagonistes

Banc Sabadell dona visibilitat a les llibreries amb una campanya innovadora amb vista al 23 d’abril

El sector del llibre català espera amb optimisme l’arribada del 23 d’abril, i és que, segons afirmen els informes de GfK, Catalunya va ser el territori que va aportar més a la facturació nacional durant l’anterior Sant Jordi amb més d’un 53% (gairebé 24 milions d’euros). Atesa la rellevància de la festa del llibre per al sector, des de Banc Sabadell aposten per una campanya que té com a objectiu impulsar la visibilitat de les llibreries de Barcelona.

Amb l’afany de mantenir l’acompanyament al comerç local i d’amplificar el seu abast a nous clients, posen a disposició els recursos de l’entitat per fer que, en aquest Sant Jordi, els protagonistes siguin les llibreries i els seus llibreters.

BANC SABADELL AMB EL COMERÇ LOCAL

Llibreries com la Navarro, El Gat Pelut, l’Abracadabra i així fins a un total de 15 llibreries de Barcelona associades al Gremi de Llibreters de Catalunya seleccionades mitjançant un sorteig, passen a ocupar, des del 18 d’abril, els vinils de més de 334 oficines de Banc Sabadell.

Amb aquesta campanya i la seva innovadora estratègia basada en la geolocalització, els barcelonins poden veure publicitada la llibreria més propera a l’oficina de Banc Sabadell. A més, per donar cobertura a la resta del territori català també s’ha treballat en una proposta genèrica que aglutina el conjunt de llibreries agremiades.

I és que una de les dificultats principals a les quals s’enfronta el comerç local en un món cada vegada més globalitzat és la capacitat de tenir més visibilitat i, per tant, d’augmentar les seves vendes davant de grans players.

COMPROMESOS AMB EL SECTOR I AMB EL COMERÇ LOCAL

Per complementar aquesta acció, que busca maximitzar el nombre de clients potencials propers a cadascuna de les llibreries, a Banc Sabadell es vol anar més enllà amb l’emissió d’aquesta campanya a TV3 i la seva publicació en diferents mitjans locals per fer que els protagonistes ho siguin traspassant els espais físics de les oficines del banc.

Com a tancament d’una estratègia en clau local, el 23 d’abril, la il·lustració de la catalana Maru Godas i el missatge “I llavors, el comerç local va guanyar el drac i va omplir aquesta bossa de llibres”, inundaran els carrers gràcies a les bosses que es regalaran amb cada compra en una llibreria.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.