Societat

Entre 35 i 40 persones evacuades per un incendi en un pàrquing de Centelles

Successos

Entre 35 i 40 persones han estat evacuades aquest dimecres a la matinada per un incendi en un pàrquing de Centelles (Osona), segons han informat els Bombers de la Generalitat.

Els fets han passat cap a dos quarts de quatre en un bloc d'habitatges al carrer Diagonal, núm. 37. El foc ha cremat parcialment dos vehicles que hi havia aparcats al garatge situat al soterrani de l'immoble.

Els veïns han pogut tornar als seus domicilis cap a tres quarts de cinc, una vegada s'ha extingit l'incendi i s'ha comprovat que l'estructura de l'edifici no ha quedat afectada.

Han treballat en aquest servei sis dotacions dels Bombers de la Generalitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Barcelona

Una app de cites per a discapacitats intel·lectuals

Barcelona
EL TEMPS
Servei Meteorològic de Catalunya

Ambient encara més fred

barcelona
Societat

El jardí de la Pau de Girona llueix des d’avui una escultura de Pia Crozet

Girona
SOCIETAT

Caldes de Malavella vol ser Ciutat Gegantera de Catalunya el 2025

CALDES DE MALAVELLA
Barcelona

La cimera contra la sequera tindrà un full de ruta “ambiciós”

Barcelona
SOCIETAT

Els espais de Sant Narcís, Can Gibert i Santa Eugènia, en un concurs de fotografia

girona
societat

Els temporers de la neu es queixen per la manca d’habitatge

BARCELONA
religió

La beatificació de Gaudí, més a prop

Barcelona
Societat

L’advocat gironí Martí Batllori rep la medalla al mèrit en el servei a l’advocacia

Barcelona