Societat

SOCIETAT

Les estacions d’esquí de FGC obren tot esperant la neu

Les esta­ci­ons d’esquí i de mun­ta­nya de Fer­ro­car­rils de la Gene­ra­li­tat de Cata­lu­nya (FGC) obri­ran aquest diven­dres les seves por­tes ofe­rint diver­ses acti­vi­tats alter­na­ti­ves a l’esquí a l’espera de les neva­des. A La Molina la tem­po­rada d’hivern començarà amb el pri­mer Cam­pa­ment de Nadal i l’accés al Tele­ca­bina Cadí-Moi­xeró fins al refugi Niu de l’Àliga i el Pic de la Tosa, a 2.537 metres d’alçada. En el cas de Port Ainé, la tem­po­rada s’ini­ciarà amb l’ober­tura del Tele­ca­dira Jet Cim amb vis­tes de 360 graus i del nou mira­dor volat ’El bal­co­net de Port Ainé” a la cota 2000’, el mira­dor astronòmic i els sen­ders de la Xarxa del Parc Natu­ral de l’Alt Piri­neu. Pel que fa a les pro­pos­tes infan­tils, l’estació comp­tarà amb el Parc Lúdic.

A Boí Taüll, hi haurà pas­se­jos amb tele­ca­dira i recor­re­guts per l’estació a vista d’ocell, i Zona Lúdica per als més petits. D’altra banda, a Espot es podran fer recor­re­guts que es poden des­co­brir a través d’iti­ne­ra­ris, camins de pas­seig i d’alta mun­ta­nya. Entre les pro­pos­tes a la Vall de Núria, es podran fer aquests dies des­ta­quen les sor­ti­des pels camins de pas­seig, com la volta al llac o la Creu d’en Riba, la ruta dels ponts històrics. Pel que fa a Vall­ter, es podrà acce­dir al Tele­ca­dira Panoràmic del Ter, o fer una ruta de tapes de KM0 pels espais de Gas­tro­Vall­ter.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia