SOCIETAT
El PP portarà a la Fiscalia la compra de la Casa Orsola
El líder del PP a l’Ajuntament de Barcelona, Daniel Sirera, ha anunciat aquest divendres que la seva formació portarà a la Fiscalia la compra de la Casa Orsola per part del consistori, perquè considera que l’adquisició no té “cap raó d’interès públic” i és “absolutament discrecional”.
En una roda de premsa, Sirera ha titllat l’operació de “molt sospitosa” i ha assenyalat que el 2022 el consistori, aleshores liderat per Ada Colau i amb Collboni com a primer tinent d’alcalde, va tenir l’oportunitat de comprar l’immoble per sis milions d’euros i el va rebutjar “perquè, segons ells, no era rendible pel cost de rehabilitació”.
“És un perillós precedent perquè incentiva altres persones, altres llogaters, a no complir els contractes de lloguer, a mantenir-se atrinxerats als pisos ia deixar en una situació d’absoluta indefensió els propietaris”, ha denunciat Sirera.